Telefoonservice

 
Als je je klantcontact (een kostbaar goed) uitbesteedt, dan moet je het juiste gevoel hebben bij de mensen die dit kostbare goed van je overnemen. Met een gerust hart raad ik alle paramedici aan om voor Prospeqtive te kiezen.

 

Klantcontact met passie

Prospeqtive is gespecialiseerd in klantcontact.

Door middel van een flexibele, zelfstandige en gedisciplineerde manier van werken zorgen zij ervoor dat de (potentiële) klant een positief gevoel ervaart bij jouw praktijk. Cliënten en prospects hebben, vandaag de dag, de keuze uit veel verschillende aanbieders, wordt de telefoon niet vlot beantwoord dan haken ze af.

 

Telefonische antwoordservice

Hoe zou je het vinden als wij de telefoon voor je aannemen en een boodschap aannemen, de beller doorverbinden, of  afspraken voor je inplannen of verzetten?

Indien gewenst ook ’s avonds en in het weekend. Wij zijn namelijk tot 22:00 uur bereikbaar, 7 dagen per week. Je kunt de telefoon periodiek of op vaste momenten doorschakelen, Of het nu gaat om 1 gesprek per dag of 500, je beller krijgt gegarandeerd iemand aan de telefoon. En niet zomaar iemand; De medewerkers van Prospeqtive zijn zeer ervaren, empathisch en communicatief sterk.

Als je het opvangen van je telefonie aan Prospeqtive uitbesteedt, weet je zeker dat je cliënt een reactie krijgt van iemand die in eerste instantie goed luistert naar wat jouw client nodig heeft en daarna heel snel een passend antwoord kan geven.

Jij kunt volledig focussen op je werk en bent geen kostbare tijd kwijt in je pauze of in de avonduren terug te bellen. Sterker nog, je prospects en cliënten ervaren je organisatie als professioneel en je imago, je klanttevredenheid en uiteindelijk de omzet van je organisatie neemt toe. Een echte win-win situatie!

 

Uitbesteden zal wel duur zijn?

Bij Prospeqtive betaal je niet voor de uren dat iemand beschikbaar is. Je betaalt een vast bedrag per maand (abonnement), afhankelijk van het aantal binnenkomende klantcontacten per maand. Tijdens een pilot van twee weken krijgen we een realistisch beeld van het aantal binnenkomende klantcontacten, gemiddelde tijd per contact, en de meest gestelde vragen.

 

Onzen tarieven tref je hier.

REFERENTIES MKB

  • Thalita is helder en duidelijk. Komt moeiteloos bij de zere plekken en opent ogen. Mijn team en ik halen hier veel inspiratie uit wat meteen toepasbaar is in de praktijk. Chapeau!
    Roland Molegraaf, eigenaar Kapper Roland en KoloradoKomt moeiteloos bij de zere plekken
  • Dankzij Thalita heb ik grote stappen vooruit gemaakt m.b.t. het spreken voor publiek. Onze sessies waren inspirerend en doelgericht. Haar werkwijze en haar persoonlijkheid waren en zijn voor ons van grote waarde!
    Mandy van Nijen, eigenaar ProspeqtiveGrote stappen gemaakt
  • Prima programma, nadruk op high lights/bijzondere zaken en daarna het geleerde in de praktijk testen. Geen stoffige massa’s tekst maar doen! Variatie in de groep was prima, gevarieerde onderwerpen die goed van pas kunnen komen. Het is prettig om eens in de 3 weken te trainen, hierdoor moet je het geleerde in de praktijk testen en evalueren in de volgende bijeenkomst.
    Ramon van Dongen Salesmanager, Alucol.Geen stoffige massa's tekst
  • Bedankt dat je mij door de presentatie stress hebt gesleept ,het ging door je goede begeleiding vanzelf . Ik mag bij verschillende KBO’s een presentatie geven dus dit moet geen probleem meer zijn. Bedankt!
    Frank Merkelbach, Woonservice SeniorenHet ging door je goede begeleiding vanzelf
  • Thalita is in staat om in mijn gedachten te blijven zitten met haar inspiratie, lessen, adviezen, kennis, energie en ervaringen. Ze zorgt ervoor dat er eerst een grote verandering in jezelf moet gaan plaatsvinden, dat is een uitdaging. Het geeft veel stof tot nadenken en je krijgt zin om aan de slag te gaan. Kortom: `Het nieuwe denken` en `Ja Maar wat als alles lukt’.
    Marianne de Proost Officemanager, Veldkamp ProduktiesJa Maar, wat als alles lukt
  • Bijzonder interessante managementtraining. Alles tot in detail voorbereid. Inhoudelijk zodanig dat de onderwerpen goed te reflecteren zijn aan de praktijk.
    Priscilla Geursen, Executive Accountmanager woundtherapeutics, ConvaTecBijzonder interessant
  • Als eigenaar van een bedrijf en werkgever van 7 mensen heb ik mezelf heel veel eigen gemaakt. In het verleden wel eens een cursus gevolgd via het MKB maar dit was toch wel weer echt nodig een opfrissing. Zelf ben ik wel iemand die handelt op het moment en rollenspellen werken bij mij niet echt goed maar dat ging gelukkig ook erg ongedwongen. Thalita wijst je op dingen waar je later over na gaat denken en ik kan dan ook zeggen ik heb er zeker wat aan gehad en zal ook meer gebruik gaan maken van Smit en Cornelder trainingen.
    Caroline van Breukelen, Eigenaar Harting Optiek en Bandages Ik zal meer gebruik gaan maken van de trainingen

REFERENTIES PARAMEDICI

  • Een paar jaar geleden kwam ik als huidtherapeut in contact met Thalita van Smit & Cornelder en vanaf het eerste moment voelde ik een bijzondere klik met haar als persoon. Thalita is een zeer inspirerend mens dat bruist van energie en positiviteit en ideeën. Ze heeft mij al diverse keren tal van praktische ideeën rondom en over praktijkvoering en social media aangereikt. En diverse adviezen van haar ‘dwarrelen’ jaren later nog door mijn hoofd wanneer het nodig is, omdat ze zo doeltreffend blijken te zijn en dus niet vergeten mogen worden! Brainstormen met Thalita is altijd een feest! Wat mij betreft kan je – zeker in het paramedische vak – geen betere adviseur voor je praktijk en medewerkers treffen als Thalita!
    Marcelline Goyen, Biologische huidtherapie HaaftenBrainstormen met Thalita is altijd een feest!
  • Leerzame , duidelijke en motiverende training die je bewust maakt van je kunde en onkunde in de communicatie met betrekking tot de verkoop. Mijn actiepuntenlijst is n.a.v. deze training behoorlijk lang geworden. Ik heb ernorm veel zin om ermee aan de slag te gaan!
    Cindy Jacobs, huidtherapeut en praktijkhouderMijn actiepuntenlijst is n.a.v deze training behoorlijk lang geworden
  • Als fysiotherapeut een eigen praktijk beginnen in de tijd dat het zorgmilieu behoorlijk aan het veranderen was al een grote uitdaging. Zeker als je nog eens bedenkt dat wij “zorgtypes” geen opleiding hebben genoten op het gebied van ondernemen. Thalita heeft ons binnen een paar face to face sessies fantastisch wegwijs gemaakt in de wereld van het entrepreneurschap. Middels begrippen als strategie, missie, visie en doelgerichtheid heeft ze onze praktijk niet alleen een positieve impuls gegeven maar ook de durf gegeven om een richting te kiezen.
    Martijn van de Rijt en Remco Claessens, Fysiotherapie Claessens en van de RijtFantastisch wegwijs gemaakt in de wereld van het entrepreneurschap
  • Thalita is een zeer motiverende trainster, zij zorgt ervoor dat je de zaken anders gaat bekijken. Zij houdt je een spiegel voor en weet duidelijk te maken waar jou ontwikkelpunten liggen. Door haar stappenplan aan te houden is er structuur gekomen in de gevoerde gesprekken. Natuurlijk is er een bepaalde weerstand gekomen tijdens het toepassen van de technieken maar als je die even kunt parkeren blijft het resultaat niet uit.
    Dhr Nico Molenschot, Van Dijk voet en ZorgZaken anders bekijken met resultaat
  • Huidtherapeuten kunnen ontzettend veel leren van de bedrijfstraining van Smit en Cornelder. Aanrader voor alle collega’s. Dank je wel, het was erg leuk en goed!
    Renske Ypma, eigenaar en huidtherapeut Derma2CareAanrader voor alle collega’s!
  • Prettige training met humor, voel me veilig. Zegt niet dat we dingen verkeerd doen maar geeft aan hoe het beter kan.
    Jasmijn Perdok, huidtherapeut Derma2Care
  • Wederom een eyeopener. Heb weer een berg tools meegekregen om de communicatie met voorschrijvers aanzienlijk te verbeteren.
    Marlies Geldof Huidtherapeut, Huizorg HeilooEyeopener
  • Als dokters zijn we geneigd veel gesloten vragen te stellen. Mooi om te zien dat een consult niet persé langer hoeft te duren als je open vragen stelt maar het gesprek verloopt veel prettiger!
    Willeke Kamphof, DermatoloogAls dokters zijn we geneigd om veel gesloten vragen te stellen
  • Zeer leerzame training door enthousiaste inzet van Thalita. Niet alleen droge theorie maar ook met veel humor en enthousiasme gebracht.
    Joselien van Iersel, PodotherapeutMet veel humor gebracht

Nieuwsberichten

 

Wij werken o.a. samen met:

 

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

 
Aanmelden
Sorry but there is some error in adding your email to our subscriber list.Please try again
Dank u wel voor uw aanmelding